Chatta med oss

Som ytterligare en väg in till Gislaveds kommun, lanserar vi idag vår webb-chatt.

Om du har frågor eller funderingar gällande vår kommun, eller om du inte hittar det du letar efter på webbplatsen, kan du nu mera chatta med en av kommunvägledarna på kommunens kontaktcenter. Här får du hjälp direkt, eller så blir du hänvisad vidare till den sida där informationen du söker finns att hämta.

Lanseringen av chattfunktionen på gislaved.se, är ännu ett steg för att göra kommunen mer tillgänglig och anpassad efter invånarnas behov och önskemål, berättar Anna Sanell, chef för kontaktcenter.

– Chatten kan underlätta för personer med funktionsnedsättning, exempelvis hörselskadade och personer med talsvårigheter, att komma i kontakt med kommunen, säger Anna Sanell.

Lätt att hitta och lätt att komma i gång

Chattfunktionen nås via kommunens webbplats gislaved.se och är i möjligaste mån bemannad under kontaktcenters ordinarie öppettider. Du hittar den i nedre högra hörnet oavsett vilken sida du står på. Klicka på chatt-knappen för att snabbt komma i gång.

Utanför ordinarie öppettider, eller när chatten tillfälligt är obemannad, ges möjligheten att lämna ett meddelande direkt i chattfunktionen för återkoppling.

Fler kontaktvägar till kommunen

Du kan självklart även ringa, mejla eller besöka kontaktcenter när du behöver komma i kontakt med kommunen. Vid frågor och ärenden av djupare karaktär och som kräver mer information, rekommenderar vi att du ringer eller gör ett besök till kontaktcenter som finns i kommunhuset.

Sidan uppdaterades senast: 2018-03-09