Gislaveds kommun logotyp

Kontaktcenter

Skicka e-post till kommunen (e-postmeddelanden blir en allmän handling)
Ring kontaktcenter på telefon: 0371-810 00

Felanmälan och synpunkter
Ställ en fråga
Lämna en synpunkt eller gör en felanmälan

Värdeskapande service

Kommunen vill göra det enklare för företag att växa. Därför satsar vi på snabbare och bättre service samt ett smidigt samarbete mellan våra verksamheter. Målet är att företag ska känna förtroende för kommunen.

Detta innebär att alla i kommunen har ett ansvar att förbättra servicen och säkerställa att informationen är tydlig och samordnad.

Trots att vissa regler inte går att ändra, ska kommunen hjälpa företagen att förstå och följa dem på ett enklare sätt. Kommunen ska ge tydlig information och vägledning från början så det blir så enkelt som möjligt för alla inblandade parter.

Sidans innehåll senast uppdaterat:

Saknar du någon information på denna sida, eller om du har någon synpunkt på hur vi kan förbättra den vill vi gärna veta det. Dela med dig av dina tankar genom att fylla i formuläret.



Annat innehåll du kanske är intresserad av

Hitta på sidan



Kontakta kommunen

När du inte kan lösa ditt ärende genom vår webbplats är du välkommen att kontakta oss. Du kan ringa, skicka e-post eller fysiskt besöka oss.

Öppettider i kontaktcenter

Telefontider

Måndag

08.00-16.00

Tisdag

09.00-15.00

Onsdag

09:00-15.00

Torsdag

09.00-15.00

Fredag

09.00-15.00

Lunchstängt:

12.00-12.30

Besök receptionen

Måndag 8.00-16.00

Tisdag-Fredag 9.00-16.00

Andra öppettider kan förekomma i samband med helgdagar.

Dag innan röd dag är telefonen och receptionen öppet 08.00-12.00.